Service level agreement

LennMedia biedt haar klanten drie verschillende service level agreements (SLA’s) aan. Standaard is bij elk van onze producten het Best Effort SLA inbegrepen. Hiermee kunt u ons tijdens werkdagen en kantooruren kosteloos bereiken via de telefoon of live chat, en reageren wij maximaal binnen 24 uur op alle binnenkomende emails en tickets. Alle inkomende emails en tickets worden hierbij op tijd van binnenkomst afgehandeld.


Zoekt u extra zekerheid en wenst u prioriteit? Dan kunt u kiezen voor een extra SLA. Hierbij monitoren wij uw server of website gratis, krijgt u prioriteit bij de afhandeling van emails en tickets, en wordt er een vaste responstijd met u afgesproken. Daarnaast zit er bij elke SLA ook remote hands inbegrepen, waarmee wij uw server desgewenst maandelijks kunnen voorzien van de laatste updates.



  • Specificaties

  • Reactietijd binnen kantooruren
  • Reactietijd buiten kantooruren
  • Noodnummer
  • Monitoring van diensten
  • Ondersteuning
  • Up-time garantie
  • Remote-hands
  • Prijs per maand