Consultancy

Serviceovereenkomsten – volledig ontzorgd

LennMedia biedt haar klanten drie verschillende Service Level Agreements (SLA’s). Standaard is bij elk van onze producten het Best Effort SLA inbegrepen. Hiermee kunt u ons tijdens werkdagen en kantooruren kosteloos bereiken via de telefoon of live chat. Wij reageren zo snel mogelijk op e-mails en tickets. Alle inkomende e-mails en tickets worden op tijd van binnenkomst afgehandeld.

Extra zekerheid voor uw organisatie? Dan kiest u voor een extra SLA. LennMedia monitort uw server of website en u krijgt prioriteit bij de afhandeling van e-mails en tickets. Ook wordt er een vaste responstijd met u afgesproken. Daarnaast zijn ‘remote hands’ inbegrepen, wij zorgen ervoor dat uw server of hardware maandelijks wordt voorzien van de laatste updates. Proactieve ondersteuning gegarandeerd!

De voordelen van een serviceovereenkomst bij LennMedia

  • 1) Uitgebreide openingstijden – werkt u tot laat, of zijn er problemen met uw server of website? Met een serviceovereenkomst kunt u ons tot wel 24 uur per dag en 7 dagen per week bereiken. Ook middernacht staan wij voor u klaar.
  • 2) Onderhoud – hardware en software hebben regelmatig onderhoud nodig. Wij updaten waar nodig, zodat u efficiënt aan het werk kunt zonder dat u hoeft om te kijken naar de techniek.
  • 3) Persoonlijk advies, proactieve ondersteuning en meedenken in het bedrijfsproces. Onze kennis en kunde stelt ons in staat om u te verrassen. Op het gebied van o.a. cloud oplossingen, IT beveiliging en zakelijke telefonie denken wij graag met u mee. Samen gaan we voor online resultaat.

Vanzelfsprekend is ieder bedrijf anders, daarom maken we individuele afspraken met u. Wilt u een serviceovereenkomst voor het gehele bedrijf, voor een enkele afdeling of slechts een aantal personen? LennMedia zorgt dat u ontzorgd wordt op uw eigen flexibele manier.

SLA

Basis
90 per maand
  • Reactietijd
  • < 8 uur tijdens openingstijden
  • < 8 uur buiten openingstijden
  • reguliere openingstijden (9:00 tot 17:00 uur)
  • 24/7 telefonisch bereikbaar
  • Monitoring
  • inbegrepen (op al onze diensten)
  • Remote hands
  • 1 uur inbegrepen
  • Proactieve ondersteuning
  • Up-time garantie
  • 99,75% (op hosting diensten)

SLA

Plus
160 per maand
  • Reactietijd
  • < 4 uur tijdens openingstijden
  • < 8 uur buiten openingstijden
  • uitgebreide openingstijden (8:00 tot 22:00 uur)
  • 24/7 telefonisch bereikbaar
  • Monitoring
  • inbegrepen (op al onze diensten)
  • Remote hands
  • 2 uur inbegrepen
  • Proactieve ondersteuning
  • Up-time garantie
  • 99,85% (op hosting diensten)

SLA

Premium
280 per maand
  • Reactietijd
  • < 1 uur tijdens openingstijden
  • < 8 uur buiten openingstijden
  • 24 uur per dag, 7 dagen per week geopend​
  • 24/7 telefonisch bereikbaar
  • Monitoring
  • inbegrepen (op al onze diensten)
  • Remote hands
  • 4 uur inbegrepen
  • Proactieve ondersteuning
  • Up-time garantie
  • 99,9% (op hosting diensten)

Passend advies over onze serviceovereenkomsten?

Laat uw gegevens achter en wij bellen u vrijblijvend terug!