Consultancy
Serviceovereenkomsten – volledig ontzorgd
LennMedia biedt haar klanten drie verschillende Service Level Agreements (SLA’s). Standaard is bij elk van onze producten het Best Effort SLA inbegrepen. Hiermee kunt u ons tijdens werkdagen en kantooruren kosteloos bereiken via de telefoon of live chat. Wij reageren zo snel mogelijk op e-mails en tickets. Alle inkomende e-mails en tickets worden op tijd van binnenkomst afgehandeld.
Extra zekerheid voor uw organisatie? Dan kiest u voor een extra SLA. LennMedia monitort uw server of website en u krijgt prioriteit bij de afhandeling van e-mails en tickets. Ook wordt er een vaste responstijd met u afgesproken. Daarnaast zijn ‘remote hands’ inbegrepen, wij zorgen ervoor dat uw server of hardware maandelijks wordt voorzien van de laatste updates. Proactieve ondersteuning gegarandeerd!
De voordelen van een serviceovereenkomst bij LennMedia
- 1) Uitgebreide openingstijden – werkt u tot laat, of zijn er problemen met uw server of website? Met een serviceovereenkomst kunt u ons tot wel 24 uur per dag en 7 dagen per week bereiken. Ook middernacht staan wij voor u klaar.
- 2) Monitoring en pro-actieve ondersteuning – hardware en software hebben regelmatig onderhoud nodig. Wij monitoren waar nodig en geven pro-actief ondersteuning, zodat u efficiënt aan het werk kunt zonder dat u hoeft om te kijken naar de techniek.
- 3) Persoonlijk advies en meedenken in het bedrijfsproces. Onze kennis en kunde stelt ons in staat om u te verrassen. Op het gebied van o.a. cloud oplossingen, IT beveiliging en zakelijke telefonie denken wij graag met u mee. Samen gaan we voor online resultaat.
Vanzelfsprekend is ieder bedrijf anders, daarom maken we individuele afspraken met u. Wilt u een serviceovereenkomst voor het gehele bedrijf, voor een enkele afdeling of slechts een aantal personen? LennMedia zorgt dat u ontzorgd wordt op uw eigen flexibele manier.
SLA
Basis-
Reactietijd
-
< 8 uur tijdens openingstijden
-
< 8 uur buiten openingstijden
-
reguliere openingstijden (9:00 tot 17:00 uur)
-
24/7 telefonisch bereikbaar
-
Monitoring
-
inbegrepen (op al onze diensten)
-
Proactieve ondersteuning
-
Up-time garantie
-
99,6% (op hosting diensten)
-
95% (op uw internetverbinding)
SLA
Plus-
Reactietijd
-
< 4 uur tijdens openingstijden
-
< 8 uur buiten openingstijden
-
uitgebreide openingstijden (8:00 tot 22:00 uur)
-
24/7 telefonisch bereikbaar
-
Monitoring
-
inbegrepen (op al onze diensten)
-
Proactieve ondersteuning
-
Up-time garantie
-
99,6% (op hosting diensten)
-
99,6% (op uw internetverbinding)
SLA
Premium-
Reactietijd
-
< 1 uur tijdens openingstijden
-
< 8 uur buiten openingstijden
-
24 uur per dag, 7 dagen per week geopend
-
24/7 telefonisch bereikbaar
-
Monitoring
-
inbegrepen (op al onze diensten)
-
Proactieve ondersteuning
-
Up-time garantie
-
99,9% (op hosting diensten)
-
99,9% (op uw internetverbinding)
Passend advies over onze serviceovereenkomsten?
Laat uw gegevens achter en wij bellen u vrijblijvend terug!