logo
+31 (0)162 796 526

ma-vr 09:00-17:00u

9,6
5/5

16 beoordelingen

Consultancy

Serviceovereenkomsten – volledig ontzorgd

LennMedia biedt haar klanten drie verschillende Service Level Agreements (SLA’s). Standaard is bij elk van onze producten het Best Effort SLA inbegrepen. Hiermee kunt u ons tijdens werkdagen en kantooruren kosteloos bereiken via de telefoon of live chat. Wij reageren zo snel mogelijk op e-mails en tickets. Alle inkomende e-mails en tickets worden op tijd van binnenkomst afgehandeld.

Extra zekerheid voor uw organisatie? Dan kiest u voor een extra SLA. LennMedia monitort uw server of website en u krijgt prioriteit bij de afhandeling van e-mails en tickets. Ook wordt er een vaste responstijd met u afgesproken. Daarnaast zijn ‘remote hands’ inbegrepen, wij zorgen ervoor dat uw server of hardware maandelijks wordt voorzien van de laatste updates. Proactieve ondersteuning gegarandeerd!

De voordelen van een serviceovereenkomst bij LennMedia

Vanzelfsprekend is ieder bedrijf anders, daarom maken we individuele afspraken met u. Wilt u een serviceovereenkomst voor het gehele bedrijf, voor een enkele afdeling of slechts een aantal personen? LennMedia zorgt dat u ontzorgd wordt op uw eigen flexibele manier.

Quitting time

SLA

Basis
90 per maand
  • Reactietijd
  • < 8 uur tijdens openingstijden
  • < 8 uur buiten openingstijden
  • reguliere openingstijden (9:00 tot 17:00 uur)
  • 24/7 telefonisch bereikbaar
  • Monitoring
  • inbegrepen (op al onze diensten)
  • Proactieve ondersteuning
  • Up-time garantie
  • 99,6% (op hosting diensten)
  • 95% (op uw internetverbinding)

SLA

Plus
160 per maand
  • Reactietijd
  • < 4 uur tijdens openingstijden
  • < 8 uur buiten openingstijden
  • uitgebreide openingstijden (8:00 tot 22:00 uur)
  • 24/7 telefonisch bereikbaar
  • Monitoring
  • inbegrepen (op al onze diensten)
  • Proactieve ondersteuning
  • Up-time garantie
  • 99,6% (op hosting diensten)
  • 99,6% (op uw internetverbinding)

SLA

Premium
280 per maand
  • Reactietijd
  • < 1 uur tijdens openingstijden
  • < 8 uur buiten openingstijden
  • 24 uur per dag, 7 dagen per week geopend​
  • 24/7 telefonisch bereikbaar
  • Monitoring
  • inbegrepen (op al onze diensten)
  • Proactieve ondersteuning
  • Up-time garantie
  • 99,9% (op hosting diensten)
  • 99,9% (op uw internetverbinding)

Passend advies over onze serviceovereenkomsten?

Laat uw gegevens achter en wij bellen u vrijblijvend terug!