Support

Er zijn verschillende manieren om contact met ons op te nemen.
Het maakt niet uit via welk kanaal u contact met ons op neemt, we doen altijd ons best u zo snel mogelijk verder te helpen.



Telefoon

Wij zijn tijdens onze openingstijden (ma-vr 9:00 tot 17:00, za 10:00 tot 16:00) dagelijks te bereiken via +31 (0)162 796 526.
Buiten onze openingstijden zijn wij per e-mail, per chat of via het ticketsysteem bereikbaar.



Email

Voor algemene vragen kunt u een email sturen naar info@lennmedia.nl of het contactformulier op onze website gebruiken.
Bestaande klanten raden wij aan een ticket aan te maken via het ticketsysteem in ons klantenpaneel.



Ticketsysteem

Klanten hebben de mogelijkheid een support ticket aan te maken in het klantenpaneel. Via het ticketsysteem hebben wij gelijk alle gegevens bij de hand om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Tickets worden binnen maximaal 12 uur beantwoord (veelal binnen een uur). Ook in het weekend en buiten reguliere openingstijden.



Chat

Via onze website heeft u de mogelijkheid direct met ons te chatten. U vind onze live chat rechtsonder op de website.
Zijn wij niet online? Dan kunt u een bericht achterlaten en nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.



Storingsnummer (24/7)

Voor storingen zijn wij 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar via het storingsnummer op +31 (0)84 003 25 04. Houd er rekening mee dat dit nummer €0,80 per minuut kost en uw provider extra kosten in rekening kan brengen voor het gebruik van het storingsnummer. Het storingsnummer is daarom enkel bedoeld in het geval van een (netwerk)storing.